Efter månader av funderingar

Till slut har jag tagit ett beslut som jag känner mig myckte nöjd med och som jag tror kommer riktigt bra! Jag har lämnat opertören Tele2 efter 12 år av lojalitet och istället övergått till Telia. Visserligen är Tele2 den billigaste operatören men det är inte alltid det som styr. I det här avseendet var det faktiskt TILLGÄNGLIGHETEN som var det väsentliga och så fick jag ju en massa annat smaskigt på vägen, en ny iPhone 4 och Spotify Premium till exempel.

Så nu väntar jag på leveransen den 28 februari...

Spännande!







Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Lovisa,



Vi på Tele2 tycker det är tråkigt att läsa att du lännar oss som din mobiloperatör. Tillgängligheten att komma i kontakt med oss på olika sätt försöker vi förbättra och utvidga hela tiden. Du är välkommen tillbaka som kund hos oss om du i framtiden bestämmer dig för detta och tack för din tid som kund hos oss.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-21 @ 16:31:11

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0