Samtal från tidningen

Fick idag ett samtal från City Landskrona där jag blev intervjuad angående den Choklad- & Delikatessmässan CHOCODELI som vi på eventkoordinatorutbildningen kommer att arrangera tillsammans med ScandChoco/GodaSaker i Helsingborg till hösten 2010. Mycket fundersam och ställd för att just jag blev uppringd svarade jag som ett rinnande vatten på de frågor som ställdes (mediaträning är just något vi blir utbildade i).
Hur tidningen fick tag i just mitt telefonnummer är mycket mystiskt eftersom vi inte kontaktat dem ännu och jag inte heller är projektledare utan medlem i marknadsföringsgruppen. Även mina projektledare tyckte det hela var konstigt och jag var faktiskt under hela samtalet beredd på att få höra:

- Bra Lovisa, det här var bara ett test och du kunde alla frågor galant.

jag antar att det blir en publicerad artikel imorgon. Jag väntar med spänning..


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0