Lurendrejeri?!?

Har använt mig en del av Traderas tjänst sälj och köp en del det senaste året (som också mina klasskamrater tycker om att påpeka efter en liten händelse i min säljkarriär... vid önskad info fråga!). Aldrig har jag råkat ut för ett lurendrejeri och jag är glad över att ha sluppit det. I helgen vann jag auktionen på ett spel åt min bror och väntade på vinnarmejlet från säljaren. Strax efter att jag fått det och var på väg att föra över pengar till säljaren fick jag meddelande av Tradera att säljaren avregisterats av dem och att de rekommenderade mig att inte göra någon affär med denna person.

Eloget till Tradera för att de tagit sig tid att skicka ut informationen till mig och därmed hjälpt mig att undvika att bli lurad.


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0