Det går bra nu, med det följer beslutsångest!

Ja så kan jag helt klart säga. Med så mycket olika saker på gång vill jag ju självklart hinna med allt även om jag vet att det är omöjligt. Produktionsassistent och koordinator för Pipedreams uppsättning av Spelman på Taket på stadsteatern i Lund, nybliven egen företagare för 4hArt Production och en del av projektgruppen för ChocoDeli- Smakfestival 2010 samtidigt som jag söker praktik i Stockholm till hösten och väntar på att ge besked för mitt deltagande som voluntär på Malmöfestivalens teater- & dansmusikscen i augusti, som musikalartist i Skönheten och Odjuret på Kristianstads Teater och som rekryterare på Retailhouse i Skåneregionen.

Sa jag att det går bra nu?

Beslutsångest!!!


Kommentarer
Postat av: Titti

Gå inte in i väggen nu :) då blir det inte kul.

2010-06-30 @ 13:02:23
URL: http://missdidi.blogg.se/
Postat av: Svar:

Jag ska försöka;)

2010-06-30 @ 13:36:11

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0