Vote for Lovisa!

Såhär under sommaren tycker jag att det närapå är obligatoriskt att delta i tävlingar, det hör lite sommaren till. Just nu är jag med i Emma Barks tävling här på blogg.se med min blogg och i 2Entertain's fototävling "Sommarminne" med tre olika bilder.

Båda tävlingarna går ut på att andra lägger sin röst, på den första genom att skriva ett inlägg på Emmas blogg och på den andra genom att trycka på antalet blommor nivå 1-5.

Länk till Emmas blogg och tävlingsinlägget, Klicka HÄR!

Länkar till bilderna på 2Entertain's hemsida, Klicka:

HÄR för bild 1!

HÄR för bild 2!

HÄR för bild 3!


Vote for Lovisa!



Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hej, 

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på familjeresor till Polen. I erbjudandet 

Gå gärna in på http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/specialerbjudanden/familjepaket_med_hytt_och_bil och läs om familjepaketet för 2010. 

Hoppas du hittar något som passar dig! 

Hälsningar, Jonathan, 
Unity Line

2010-07-14 @ 16:22:07

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0