Tema: Ledtrådar

Jag måste erkänna att jag faktiskt har börjat tänka annorlunda efter att jag började på utbildningen i Landskrona i höstas. Visserligen har jag alltid gillat att stöka och fixa inför speciellt högtider och firanden men min tankegång ter sig mer detaljerat och projektinriktat i dagsläget.

I nästa vecka fyller Tobias år och jag har varit igång i över en månad, dock kan jag säga att det djupare och mer detaljerade planeringsstadiet gick igång i förra vecka. Temat för i år är Ledtrådar och jag vet att det kommer bli riktigt bra.

Nu ska det återstående inhandlas så det är bäst att jag ger mig iväg- det är aldrig bra att vara ute i sista sekunden, för tänk om något blir fel. Det vill jag självklart undvika!



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0