Eriks 3 handdukar

Jag stirrar ner på Erik Saades tre svettiga handdukar som jag har i min vänstra hand när jag står i hans loge backstage. I den högra håller jag en svart sopsäck. Nu har jag två val. Antingen går jag ut med handdukarna till några tjejer som står och hänger på staketet för att få en glimt av stjärnan och säkerligen blir helt överlyckliga över hans svett och smink på ikeadukarna eller så blir det en tur med sopgubbarna och deras monstermaskin till tippen.
 
Jag väger fördel mot nackdelar. För det första riskerar jag att få tinitus när jag delar ut handdukarna eftersom tjejernas skrik kommer spräcka mina trumhinnor och för det andra kan jag lätt utlösa hysteri och ett stort slagsmål och därmed bli skyldig till upplopp och skadegörelse för min från början "välmenta" gåva.

När jag tittar ut mot diket framför scenen och får se ett 50tal småflickor komma rusande för att försöka röra vid Erik blir valet ganska lätt.

De tre handdukarna åker direkt ner i dödgrävarsäcken!



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0