Can I have your attention, please...

... jag VANN i 2entertains fototävling!

Mina bilder kom både på andra och tredje plats och det innebär att jag vunnit fyra biljetter till 2entertains nöjen i höst och två övernattningar på Scandic Hotell i samband med nöjesupplevelsen. Fantastiskt!

Följande nöjen spelas i höst och vinter och som jag kan välja:



Självklart val!
Spelas 12 september- 18 december
Cirkus Stockholm



Spelas 9 september- 9 oktober
Oscarsteatern Stockholm



Spelas 17 september- 30 oktober
Chinateatern Stockholm



Spelas 11 september- 18 september
Lisebergsteatern Göteborg



Spelas 9 oktober (turné)
Halmstads Arena

Bilder: 2entertain


TACK ALLA SOM RÖSTAT!


Kommentarer
Postat av: titti

GRATTIS :D

2010-08-16 @ 15:13:05

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0