Entertainer 2009

Förra tisdagen deltog jag in en audition som entertainer/ showartist hos Garden Hotels inför sommarsäsongen 2009 på Mallorca. Nöjd gick jag därifrån och med känslan att:
- Shit vilket bra jobb jag gjorde. Engelska och spanskan satt, sången lät bra och dansen regerade! 

Jag fick information om att de ansvariga skulle höra av sig tidigaste den 26 januari eftersom deras europaturné fortfarande höll på. Snacka om förvånad jag blev då ett spanskt telefonnummer lyste upp min telefonskärm tre dagar senare. Med darrande hand men stabil röst fick jag då veta att jag blivit erbjuden jobb som entertainer i sommar.

Här kommer då dilemmat!

Gå kvar på musikallinjen i Eslöv och därmed gå miste om ett helspäckat artistjobb eller packa väskan och sticka ner till den spanska värmen redan i mars?
 
Dagen D väntar!


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0