Jazz nybörjare- Nope

I och med åtta gånger dans i veckan har jag insett att för att kroppen ska kunna undvika skador och få en chans att vila upp sig mellan varje hårdpass, måste jag tyvärr ta bort en jazz session. Men i och för sig känner jag att jazz nybörjarkurs börjar bli lite för mycket upprepande av de andra jazzlektionerna. Att varje gång gå igenom fötternas och armarnas position eller hur man gör en plié är en aning för enkelt.

Kanske kan det kallas inget-tålamod eller så vill jag helt enkelt se resultat och utveckling...

Och det SNABBT!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

hehe jag är likadan !!!! annars tröttnar jag på en sekund typ...inte en av mina bästa egenskaper faktiskt :/ Men men guuuud va kul med dansen, jag vill med. hihi

2009-02-04 @ 13:23:44
URL: http://itsafannything.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0