Att behålla fokus

För mig är fokus inte bara ett begrepp utan den minsta mening. Det betyder något som både är abstrakt och konkret. Abstrakt i den mening att det sträcker sig så pass långt in i framtiden att jag ibland har svårt att definiera det, samtidigt som det finns så oändligt nära. Så tätt inpå att jag kan känna det vare dag och fånga in det varje sekund, minut och timme. Det ligger ständigt i luften.

Att fokusera driver mig framåt, det gör att min målmedvetenhet blir starkare och att jag kan peppa mig själv i rätt riktning. Fokusen gör så att jag vågar försöka komma långt. Det är något jag inte vill mista och det är också något som jag med all min kraft kämpar för att bevara.
Jag älskar den fokus jag har på mig själv, mitt sinne och min själ. Jag vet att det gör mig gott- att fortsätta fokusera. Med det till hjälp dras jag inte ner i ett hav av gåtor och olösta svar.

Jag ser en framtid, inte alltför långt borta.

Kommentarer
Postat av: sara

Du är så duktig på att skriva! Allt är så fint, du uttrycker bra och man har lätt att ta till sig..tänkvärt!Klok fin tjej! Kul att följa dig! kraam!

2008-09-17 @ 00:10:22
Postat av: Anna

Hej! Jag har köpt skorna från Dansbutiken. Kostar ca 800.

2008-09-17 @ 18:46:52
URL: http://annajohanssons.blogg.se/
Postat av: Titti

AAAAAAA så jävla snygg sida det blev alltså :D

2008-09-18 @ 14:12:52
URL: http://missdidi.blogg.se/
Postat av: Fanny

OMG värsta snygga designen!!! GODD GIRL!! :D

2008-09-18 @ 22:46:53
URL: http://itsafannything.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0