Once upon a time...

... ja, brukar inte en saga börja så? En saga med lycklig början, mörk mitten men med ett ljust slut. Alla människors favorithistoria ser ur som sådan. En saga som man kan leva sig in i, även om det är en tecknad sådan, och som alla känner en längtan till att uppleva- I alla fall en gång i sitt liv. Eller kanske bara under ett ögonblick eller en sekund. Det blir ett slags uppvaknande ur vardagen.
Till och med jag drömmer om ett sådant tillfälle. Det har jag alltid gjort och trots att jag många gånger också fått vara med om ett sådant gyllene tillfälle så suktar jag alltid efter mer när det är över.

En saga:


Once upon a time...
 
... there was a girl...

 
... who had a dream...


... and one day it became...


... a full and true STORY!





Kommentarer
Postat av: ida

Jag blir lite smått kär av att få se vad du får uppleva :D

2008-10-22 @ 17:39:46
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0