Produktionsassistent/ Koordinator

Nu är det officiellt: Jag har blivit produktionsassistent och koordinator för Spelman på Taket som sätts upp på Lunds Stadsteater i september och oktober i höst. Detta har inneburit en stor omställning för mig. Under sommaren har jag eget kontor på stadsteatern till förfogande. Ni kan ju tro vad excited jag är! Samtidigt är jag ansvarig för musikalens första framträdande som görs på Stadshallens tak den 4 juli i Lund kl 13.00- 15.00.

Just nu är det alltså ganska mycket sponsringsökande, biljettförsäljning och idéer som spånas.
Jag är lycklig!




















Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad roligt! Grattis! Vi ses!

2010-06-24 @ 18:33:52

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0