Fantastiska Nöjen

Fantastiska nöjen är inte en artistförmedling utan en nöjesförmedling. De har inte bara artister, just för att artister är ett så svårbeskrivligt begrepp. De har allt!
Till exempel kan man boka gubben som klär av sig naken, svänger lite med sin gigantiska snabel och tänder eld på den inför en samling tjejer på möhippa.
Snälla vänner! Gör inget sådant på min framtida möhippa.
Ett annat exempel är Drottning Silvia look-a-like. Däremot är det en finsktalande Silvia den här gången.

Det jag ser på TV är inte bra.
När jag besöker deras hemsida skiner de med artister som Niklas Andersson, Lil Babs, Charlotte Perelli, Robert Wells, Carola, Nanne Grönwall, Bo Kaspers Orkester, The Ark… ja listan kan göras lång.
Fantastiska nöjen har också samarbete med produktionsbolag som 2entertain, Live Nation och United Stage.

WHAT???

Jag har hittills inte fått någon klar bild av dem, jag har faktiskt aldrig förut hört talas om dem förrän nu. Och vad jag ser är allt från sump till stjärnor.

Jag känner frustration och förvirring. Sakta men säkert ser jag ljuset. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska tro… LIA 2 eller 3 kanske?


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0