Mässor & Produktblad

Nu börjar alla skolors marknadsföring av utbildningar. Det är stenhård konkurrens och alla vill ha det lilla extra för att just deras skola ska synas.

På fredag åker jag till utbildningsmässan i Ängelholm för att locka nya studenter till min underbara utbildning.

Klockan 9.30-14.00 måste jag lägga all energi på att värva, förhoppningsvis, många nya och härliga personer som kan ha en framtid inom eventbranschen.

Ännu roligare är att jag ska konkurrera mot min egen sambo och trots att vi går helt olika utbildningar på två skolor ska det bli roligt med lite tävling!!!

Produktblad:



Mer information om utbildningen hittar du HÄR!


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Underbart sagt! "Jag har alltid haft mål i livet, jag älskar att leva i nuet men också se framåt" Det tycker jag var skitbra. Hopppas allt går bra för dig :)

2010-02-09 @ 09:46:42
URL: http://originalet.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0