BNI möte RICA

När jag blev rekommenderad att delta i ett BNImöte nappade jag direkt på kroken. Och icke att jag blev besviken. Visserligen var jag tvungen att kliva upp klockan 05.00 en fredagsmorgon men att sedan gå in i det vackra hotellet Rica i Malmö och träffa alla tillmötesgående affärsmän och kvinnor gjorde mig pigg och exhalterad. Efter en härlig hotellfrukost och min egen presentation (nervöst!!) fick jag säkerligen ut ett 20tal visitkort till flera intresserade och framgångsrika människor i närlingslivet. Jag blev direkt bjuden på fika hos Carlssons Event i Malmö och ett eventuellt jobb kan vara på gång med några andra. Som eventkoordinator vill jag gärna bli medlem hos detta team någon gång i framtiden.

Jag rekommenderar ALLA att ta chansen att vara med på ett möte en dag!


"BNI erbjuder ett enkelt, strukturerat och målinriktat koncept som genererar ett regelbundet flöde av affärsmöjligheter via personliga rekommendationer och välkomnar alla företag som vill öka sina affärer. Medlemmarna är oftast marknadschefer eller kundansvariga säljare på små och medelstora företag samt egenföretagare eller konsulter inom alla branscher. I våra BNI team finns idag allt från hantverkare och advokater till fastighetsmäklare och revisorer."

Från BNI's hemsida. Klicka HÄR för mer info.


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0