Julen är här= önskelistans tid!

Och trots att min svärmor tjatar om att "vuxna skriver inte önskelistor" så har jag visst gjort det. Samtidigt kan jag ju dela den med er och bara mumla att om-man-får-för-sig-att-köpa-en-julklapp-till-mig-så-är-det-här-en-hint.

Okej, här kommer den:

1. Yogamatta/ yogaset
2. Datorväska, så liten och nätt som möjligt
3. Personvåg
4. Helen Sjöholms nya CD
5. Svart/ vit ögonskugga ex Maxfactor
6. Paris Hilton parfym/ Escada parfym
7. Marilyn Monroe porslin/ set, det har tyvärr utgått i sortimentet på Cervera men det är ju en utmaning att hitta någon annanstans!




Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej Gumsan!



Antar att du vänt och vridit på julklappen som vi lämnat under granen massor av gånger ....;)



Du och jag har visst någon sorts LISTFOBI :-)

Tobbe är van listor hemifrån.

Puss Puss

2010-12-08 @ 13:53:16

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0