Avslutning på turnén

Så kom söndagen då hela gänget skulle avsluta turnén med en brakfest.

Det blev det verkligen!

God mat och dryck, underbar underhållning av Lennie Norman, härliga tal och en massa dans. Jag måste erkänna att det kändes lite konstigt att stå och dansa till Michelangelo samtidigt som Björn stod bredvid. Efter sju timmars kalasande kändes sängen ganska välbehövlig och med ömma fötter fick jag traska mot tunnelbanan i snöstormen.


Men jag gick inte tomhänt. I mina armar bar jag en underbar "schlas-haas-morgonrock" från Björn och Blixten & co, ett bildspel från Jalle, ett rosévin från Pernilla, ett vackert armband och en glaslykta från luftakrobaterna och otroligt fint beröm och välgångsord från allihopa.


Vad var en fest på Södra teatern? Alldeles, alldeles UNDERBAR!


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0