Det är över nu...

Så är praktiken på Wallmans till slut över. Fem spännande och roliga veckor har jag nu lagt bakom mig och blickar istället framåt mot vårens kommande projekt. Den sista veckan på Wallmans var egentligen ganska lik de senaste veckornas arbete. Ena kvällen med ljud- och ljusteknikern och den andra i servisen för att hjälpa all personal. Men det mest överraskande var i alla fall när artisten Erik, mitt under showen, säger:

- Vi har en alldeles speciell person vi vill fira ikväll och det är Lovisa som går sin sista kväll här hos oss på Wallmans.

Varpå strålkastaren smäller upp på mig och nästan 300 personer reser sig upp och applåderar. Rörande och underbart! Vilken avtackning! Som tur var slapp jag dricka den shot de gav mig, och som såg ut som en möglig klump, eftersom bilen stod utanför och väntade. Men nog tror jag att personalen hade velat se mig svälja, le och rusa ut för att spy.
Sorry guys! Ingen lycka denna gång...

Tack i alla fall för alla lärdomar och erfarenheter.
Vi lär ses igen!





Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0