Jag VANN!!

Aldrig någonsin har jag vunnit någonting stort... faktiskt inte någonting överhuvudtaget (förutom runt en femma på lott). Visst har det blivit lite snålt med tävlingar men man tappar lätt suget när det aldrig går vägen. Inte ens på nöjesfält som Liseberg, där var och varannan går med choklad under armen, har det blivit någon vinst.
Ingenstans!

Till idag...

För några dagar sedan deltog jag i MalmöOperas tävling om en helkväll på Operan och föreställningen Askungen. Middag, välkomstdrink, möte med skådespelarna/ människorna bakom pjäsen, hela VIP paketet.


OCH JAG VANN!!!

Vilken födelsedagspresent att samma dag få mejlet:

Tack för din medverkan i Metros operatävling. Du har vunnit två biljetter till Askungen på Malmö Opera.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis!!!!

Men en femma på en lottvinst är väl inte att förakta???

Puss & Kram Svärmor

2009-10-19 @ 10:29:56

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0