Lägenhet i höst!

Att bo på internat ytterligare ett år lockar inte det allra minsta. Visst skulle jag rekommendera en ny-utflugen student att pröva sitt första år med breda vingar genom att bo hemifrån men trots det inte vara helt självständig. Internatboende är en bra mellanlandning innan man som vuxen ska bege sig ut i vida världen men efter ett år av halvt ansvar och halv självständighet känns det som att nästa anhalt borde vara eget boende. Och det är inte alls så farligt som jag trodde i slutet av gymnasieåret. Jag ser med stor lycka fram emot själva flytten. OCH inredningen. Inte trodde jag att jag skulle bli ett sådant freak gällande heminredning och bostad!
 
Så har vi äntligen hittat lägenhet.
Av 25 sökande i lilla Eslöv (!) lyckades jag vara snabbaste på knappen och därmed ställa mig först i kön. Vilken konkurrens också! Det kändes som att en fight hade inletts och att den som ville ha lägenheten mest minsann skulle visa det. Jag tackade Ja redan samma eftermiddag. Aldrig att jag skulle ge upp ett slag utan kamp.



Förstahandskontrakt ≈ hyra 3500:-/mån
2:a, 50m² med egen uteterass
Nymålade väggar
Ljus och öppen planlösning- Fräscht!
Parkering, förråd, tvättstuga och varmvatten ingår i hyran

Kommentarer
Postat av: Fanny

det är bara så PERFECT!! :) Skulle verkligen va superduperkul att komma ner till er :) Känner att saken måste undersökas.

2009-07-13 @ 19:50:43
URL: http://thatsfanny.blogg.se/
Postat av: Titti

ÅÅÅÅÅÅÅÅ Jag saknar SKÅNE :'( jag bara jobbar och sliter trodde jag skulle bli ledig i morgon men jag ska jobba helllllaa dagen :D

2009-07-14 @ 13:52:44
URL: http://missdidi.blogg.se/
Postat av: Titti

Kan du inte blogga om hur det går med musikalen???? Vill vet ju :P puss

2009-07-16 @ 15:44:38
URL: http://missdidi.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0