Halv 8 hos mig!

Efter en hel del tankar och idéer har jag och några vänner dragit igång en version av "Halv åtta hos mig", succéprogrammet på TV4, men numera benämnt som Halv 8 hos mig. På måndag är det min tur och jag är först med att inleda hela omgången. Spänningen är på topp!

Idag presenterade jag kvällens meny som ser ut som följer:


Temat är Lyx i Köket.

Till förrätt serveras Havets pärla- pilgrimsmussla och jätteräka med två olika dressingar. Varmrätten består av helstekt filet de porc med balsamicobakad rödlök och jordärtskockpuré och har fått namnet Landets läckerheter. Efterrätten är en Cocktailtoddy á la Mannerheim. Vissa kanske känner igen den från ett av januaris program av Halv åtta hos mig.

Wish me luck!




Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0