Tryggt och säkert

Föreläsningen på folkhögskolan gick suveränt. Jag valde att tala om vägar att gå efter utbildningen, misslyckanden, prioriteringar, auditions, fokus, när det inte riktigt blir som planerat och att saker och ting ändå alltid blir som du vill och gör det till.

Jag visade filmer, läste texter från bloggen under min tid på folkhögskolan (både glada och ledsna) och hade en lite kort presentation om mig själv, utbildningen jag går nu och tips på vägen.
Hela gruppen på cirka tio personer tyckte det var inspirerande och bra.

Efteråt sa Ulrika, min f.d sångpedagog om min insats:

- Tack Lovisa, så säker och trygg du kändes. Jag vill gärna att du kommer tilbaka!




Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0