Om mindre än en vecka...

... tar jag examen! Inte studenten, som Tobbe tjatar om hela tiden. EXAMEN! Ungefär som amerikanska studenter på college fast utan den svarta mössan (jag hade gärna haft en).

Två år har gått sedan jag började på eventkoordinatorutbildningen i Landskrona. Två lärorika och innehållsrika år! Jag har mött föreläsare från hela Sverige, artister, varit med på festivaler, mässor, visningar och shower. Fem veckor på Wallmans salonger, sju veckor på turné och tio avslutande veckor på operan i Malmö. Nu väntar den sista veckan med examensarbete och opponering.

I sommar blir det då dags att stå på egna ben igen, tjäna egna pengar, aluta säga sommarlov och börja kalla det semester. Som teamledare kommer jag resa runt i Skåne och besöka alla trevliga festivaler, tennisveckor, hästshower och marknader. Som demonstratör och samplare kommer jag bjuda semesterfirarna på smakprover och som backstageansvarig kommer jag hålla i modeshowen på Malmöfestivalen tillsammans med Angela Tagoch.

Mycket på gång med andra ord!
Sen får vi se vad framtiden utvisar!




Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0