LOVEFiLM- kampanj

Fantastisk!

Jag har blivit utvald att få delta i LOVEFiLMs kampanj via Buzzador.com.
4 filmer under en månad ska rulla i dvdspelaren och en filmkväll med några goa vänner blir det absolut!

Det kommer mera!

Vill du också prova på en månad GRATIS? Klicka HÄR!

Vad är och gör en Buzzador?
Genom en registrera sig på Buzzador.se (som är helt gratis) och fylla i sina intressen så får man möjlighet att prova på nya produkter och kampanjer. Efter testperioden är det dags att utvärdera och genom detta får du nya poäng som gör att du får testa ännu fler produkter! Jag har själv varit medlem sedan Juli 2010 och varit med i två kampanjer hittills men jag hoppas självklart att det blir fler!

Följ länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är LovisaFyhr):

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken





Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0