X-arbete tar tid!

Jag måste säga att jag är glad att jag fått vara hemma den här veckan för att börja med mitt examensarbete. Jag har insett att det tar tid! Under fyra heldagar har jag nu suttit och funderat på frågeställningar, syfte, upplägg, researchat på nätet, lånat böcker på biblioteket, läst böcker, letat källor, analyserat källor, tittat på seminaier och föreläsningar och mycket mycket mer... Det tar aldrig slut!

Och jag är LÅNGT ifrån färdig med allt analyserande, letande och frågeställande! På måndag börjar jag min praktik på heltid och under tio veckor framöver ska jag försöka kombinera heltidsarbete med x-arbete. Roligt, absolut och tidskrävande, en självklarthet!

Bäst att jag fortsätter med andra ord...




Kommentarer
Postat av: Fanny

Lovisa jag älskar att du är så målinriktad!! Det kommer hjälpa dig grymt i framtiden med jobb, och ja allt möjligt egentligen.



Det skulle vara jättekul att komma ner till Ängelholm där i slutet av maj..har ju inte sett er lägenhet än heller. Jag ska kolla mitt schema och så och sen höra med sara hur hon har det då med tentor osv eftersom det är i slutet av terminen! Hoppas allt är bra annars och kämpa på :):) kramar!!

2011-02-25 @ 10:16:40
URL: http://thatsfanny.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0