Prinsessa

Förra helgen arrangerades Teaterns Dag i Malmö och Malmö Opera hade sin traditionella kostymutförsäljning. Högt tryck vill jag lova att det var och på grund av detta plus arbete för mig blev det inte något köp av. Därför blev jag överlycklig när jag under veckan fick möjlighet att komma tillbaka för en "privat" visning. Det hela resulterade i tre klänningar från olika uppsättningar men trots att det kan låta som att det blev en dyr affär så blev det tvärtom. 500 kronor för ALLA TRE blev priset och vilken människa kan motstå det när man dessutom får chansen att bli barn på nytt och, det som kanske alla flickor drömde om som liten,- Disneyprinsessa!

Det blev helt enkelt photoshoot när jag kom hem!























Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0