Skönheten och odjuret= 0

Efter många diskussioner om framtiden vad gäller min medverkan i Skönheten och Ojuret kom vi idag fram till att jag inte kommer att spelaKristianstads Teater i vår. Eftersom jag snart börjar min praktik i Stockholm blir det tyvärr svårt för mig att både hinna med musikalen och turnén med Björn Skifs. Tråkigt men rättvist beslut! Är jag med i något skapande vill jag vara insatt och med i gänget till 100%. Utan det engagemanget från min sida blir det inget bra jobb och därför vet jag att beslutet är rätt taget. Självklart med blandade känslor.
Däremot hoppades hela musikalledningen att få träffa mig igen eftersom de sa "citat":

- Det känns så tråkigt att behöva säga nej eftersom vi så gärna ville ha med dig. Du är jätteduktig, du har en otrolig utstrålning som vi fastnade för och du har alla komponenter.

Well, see you next year!



Kommentarer
Postat av: Titti

Läste jag RÄTT ska du va med på Björn Skifs Turnén???????? Nu blev jag helt Mållös.

2010-10-04 @ 09:33:54

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0