Lite från helgen



Vi har bra förvaring i vår bäddsoffa. I helgen fick vi bevisat att utrymmet även kan användas till annat.





Ena stunden rätt i rännan, andra strike. Snacka om ojämt spel för Tobbe.



Jag glänste redan från början med min strike på första kastet!




CHECK IN min drömmande blick (jag är redan långt borta)

Förfirandet av min födelsedag (lugn, jag fyller inte förrän om nästan tre veckor så ni hinner fortfarande skicka ner en present...) började med rådjursfilé och potatisgratäng och slutade med att jag fick min efterlängtade Fjällräven-ryggsäck. Nu är jag redo för vandring och strapatser!

Det roligaste var att jag, efter familjens hemgång, fick gå skattjakt i lägenheten och i flera skåp, väskor och lådor hittade allt från pengar till handdukar och decilitermått. Min mammas påhitt!



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0