Bortglömda bilder från festivalen

Kom på nu att jag glömt att lägga upp bilder från Malmöfestivalen. Därför kommer här lite backstage- och bandbilder från sommarens gratisfestival i Malmö.





Prins- och prinsesskalaset var helt fantastiskt med saftbjudning, utsmyckat godis och spännande berättelser. Ett riktigt inspirerande möte och jag drömde mig tillbaka till barndomen men kom strax efteråt på att jag jämt lekte cowboy som liten flicka. Jag tror att den där prinsessdrömmen börjar komma nu i efterhand. Jag ska nog ha ett kalas snart!









Dansbanan fick sopas varje morgon eftersom träden fällde mycket löv och kåda.



Lasse Stefanz drog stor publik med ett folkflöde på 5000 personer under kvällen.



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0