KREATIVT seminarium

Idag var jag inbjuden till ett KREATIVT seminarium av Dennis Westerbergs konsultbolag (notera valet av versaler i ordet kreativt) som genom ett EU-projekt ska ta fram en strategi för hur vi ska locka evenemang till Landskrona Stad och komma med konkreta idéer på vilka evenemang/upplevelser vi bör satsa på i framtiden. Att jag blivit utvald att deltaga kändes som en ära, speciellt när vi blev presenterade som "eldsjälar som brinner för Landskrona och alltid kommer med kreativa idéer som till och med kan vara lite galna". Tänk att jag kan bidra med min framåtanda, positivitet och mina galna evenemang.

Rörande!

Nästa steg blir ett action seminarium där vi ska gå igenom hur vi verkligen ska göra evenemangen/upplevelserna och strategin för att nå fram till målet.



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0