Björn Skifs

Med anledning av Tittis inlägg/kommentar där hon frågade om hon såg rätt när hon läste att jag ska vara med på Björn Skifs turné nu i november, december så tänker jag svara så här:

- Ja, Titti! Du läste rätt!

Hur fick jag det?

Svar:
-Jag skrev och frågade. Inte svårare än så!

Den 1 november börjar jag min praktik hos Blixten & Co. På onsdagskvällen avgår Nightridern där jag fått en bokad sovplats för turnén. Under sju veckor ska jag spendera nätter på bussen, på hotell och i olika arenor i Sverige (jag antar att jag kommer bli ganska less på hotell och cateringmat efter att ha ätit frukost, lunch och middag ute under den perioden men det är inget problem just nu). Eftersom turnén drar igång redan nu i veckan kommer jag att komma in mitt i turnén.

Jag har STORA förväntningar på min praktik och då menar jag också STOOOOOORA! Jag är en sån person som vill ha höga förväntningar på händelser, planer och ibland personer. Visst kan jag bli besviken och därmed nedtagen på jorden igen men jag är en känslomänniska som älskar att drömma.

Here I come!




Kommentarer
Postat av: nellie

Jag är väldigt glad för din skull. Kraam

2010-10-04 @ 15:29:21
URL: http://nellieschonbeck.blogg.se/
Postat av: maria



Hej kreativa tjej,, så mycket energi,, och du verkar super duktig ! När ska du göra adution för kristina duvemåla ? lycka till HI mian"

2010-10-04 @ 20:47:19
Postat av: Titti

ÅÅÅ jag vill oxå. men visst e det samma som dom visade på cirkus i Stockholm, jag såg det showen och den var supper bra. Vad roligt :P

2010-10-05 @ 10:12:22
URL: http://missdidi.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0