Första kampanjen

Så har jag genomfört min första kampanj hos Buzzador. Det hela gick ut på att skicka in mitt gamla, trasiga och oanvändbara guld till Guldbrev. Deras experter värderade mitt guld och förde över värdet i pengar till mitt konto inom 24 timmar. Förutom dagens guldvärde fick jag även 10 kronor extra per gram guld.

Det hela gick mycket smärtfritt. Jag fick hemskickat en påse som jag kunde försegla och sedan lämna in på närmaste postkontor. Guldet och brevet var därefter rekommenderat och försäkrat hela processen ut. De skickade även tillbaka eventuella pärlor och länkar etcetera.

Perfekt inför juletider med lite extra klirr i kassan!

Nu har jag möjlighet att låta mina vänner få ta del av samma erbjudande. Klicka HÄR och följ instruktionerna!




Kommentarer
Postat av: Bara jag ....

Jag mailar min önskelista :-) För visst kan man göra önskelistor även fast man är vuxen???? ;-)

2010-11-17 @ 09:22:54
Postat av: Svar:

Det är klart! Du mejlar din, jag mejlar min:)

2010-11-17 @ 09:40:03

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0