Trevlig helg!

Så är min första veckan över på Wallmans. Nåja vecka kanske jag inte kan kalla det riktigt men några dagar av intensivt arbete i alla fall. Mycket att ta in och även om jag har lätt för att lära så känns det lite nervöst för tänk om jag skulle göra fel. Mer ansvar har jag i alla fall fått och jag och scentekniker Oliver brukar skämta om att han snart kan sitta i ett rum, vinka lite med handen, beställa hem mat och dryck och tycka att han är allmänt bra.



 





Mikaela från Eventutbildningen kom på besök och lyckades föreviga min dansinsats från Herreys "Diggi-loo Diggi-ley" (bilder kommer). En helt otränad dans för min del men som jag gärna hade fortsatt med om bara musiken inte slutat. Då var det bara att kliva av scen och lämna över till de rätta artisterna. Nästa gång ska jag försöka få med mig Oliver upp.

Kvällen eller natten avslutades med mat i restaurangen och karaoke i baren med några av artisterna och servitörerna (och övriga gäster). Jag och Oliver förgyllde småtimmarna med "I'm too sexy" och till nästa vecka har jag i uppdrag att göra en koreografi. Tänk vilken överraskning när vi tar över karaokescenen med vår sång (tal) och dans.

I'm ready!


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0