Galet...

...så kanske man kan beskriva helgen på Wallmans. Förkylningen som tagit min kropp i besittning ville inte alls släppa och istället fick jag gå glasögonprydd med rinnig näsa, nysningsattacker varannan minut och torr och spräcklig hud. Har någon väl fått en förkylning på Wallmans så får alla det och det var också så det började för mig.
Men en galen helg har det i alla fall varit. Det började på fredagen med scentekniker Olivers kupp mot artisterna när han klädd i spetsBH ställde upp sig bakom scen och knappast någon kunde hålla sig för skratt. Det slutade på lördagen med vattenfyllda guldstövlar och ännu en kupp från Olivers sida med kvinnounderkläder och ytterligare kvävda skrattattacker för artisterna på scen.

Jobbet som scentekniker är nu över, det är dags att gå vidare i företaget och jag väntar med spänning på nästa vecka som redan drar igång om tre dagar.


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0