Vandringsryggsäckar

Dagen till ära valde jag och Tobbe att ta oss i till Lund för att strosa lite på stan. Vi fastnade självklart på Naturkompaniet där vi provade vandringsryggsäckar inför nästa sommars tågluff. Vi hittade båda samma favorit av märket Fjällräven (snygg, slittålig, lätt, många fack och fickor, bra bärselen) och nu gäller det bara att få dem till ett bra pris och kanske till och med tills vi fyller år.

Se själva vilken skönhet! Nu kommer det bli svårt att välja något annat!




Bild från: Naturkompaniet




Kommentarer
Postat av: lina

Hej!

jag hade en sec65 från haglöfs när jag backpackade, men var otroligt missnöjd med bärselen. När vi skulle vandra i fjällen förrförra sommaren så införskaffade jag mig fjällrävens kajka 65, grön. Den är den som skulle ha den bästa bärselen. Jag packar oftast runt 20 kg och med kajka (eller omdöpt till kaj då min gamla ryggsäck hette klas =P) kan jag bära hur bra som helst. Det känns inte alls så tungt med kaj =D Fickorna på avbärarbältet är ett klart plus!

2010-07-01 @ 10:11:44
URL: http://linaartmans.blogspot.com/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0