Spruckna glasögon

Idag hände det... Svettiga försökte vi få av vinterdäcken från bilen utan att lyckas. Tobbe tog av sig sina, något medtagna, glasögon och lade dem på gruset bredvid sig. Tiden gick och utan att tänka på de där brillorna på marken steg jag upp och klev rakt på dem.

- Krrrraaaaasch...

Ett halvt glas och en sprucken båge låg framför mig. Det blev helt enkelt till att locka fram hemmasnickaren i mig och limma ihop dem så gott det gick. På måndag får vi gå till optikern men om ekonomin tål denna "katastrof" är frågan?!?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack tack, nej jag har inte gjort den själv, utan det är e kompis som gjort den :)

2010-06-28 @ 07:50:01
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0