Möte i Stockholm

Så har jag äntligen varit uppe i Stockholm på både arbetsintervju och praktikintervju inför hösten. Jag har också insett hur svårt det är att välja. Får jag praktiken kan jag inte åta mig arbetet som rekryterare i Skåne men samtidigt är praktiken just nu viktigt för min framtid som eventkoordinator. Jag väntar med spänning på svaret!

I och med resan upp till Stockholm hann jag både med att träffa min familj och lite släkt i Västerås och min kära vän Sofie i huvudstaden. Det mest komiska är att vi alltid äter när vi ses, utan undantag!
Denna gång högst upp i Kulturhuset vid Sergels torg, härlig utsikt i solen!







På väg till tåget höll ett nytt fackförbund att fira en sammanslagning och bjöd på både tårta, godis och kaffe. Perfekt för mig som skulle resa fem timmar till Skåne. Därför väntade jag i 30 minuter extra bara för att få min tårtbit! Girigt?!? Jag var i alla fall inte ensam om det...




Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0