Antagningsdagar

Under tre dagar har vi på eventkoordinatorutbildningen träffat, granskat och utbildat de drygt 100 sökande till Event 10. Vi har samtidigt bildat oss egna uppfattningar om de sökande och det har varit mycket spännande och lärorikt att få sitta som "jury" där vi haft möjlighet att säga våra åsikter och ha ett inflytande på nästkommande kull. Jag måste också erkänna att det varit omtumlande att inse det faktum hur pass mycket jag egentligen lärt mig under det året jag gått utbildningen och vilken kompetens jag idag besitter. Riktigt kul, eftersom det under vissa perioder känts som jag stått still i utvecklingen. Men nu är jag på spår igen!

Dagen idag har faktiskt liknat en audition på många punkter och jag ser fram emot min första egna audition!


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0