Sista kollen

Idag har jag valt min framtid för några år framöver vad gäller glasögon. Jag har gått fram och tillbaka till optikern och jag måste ha sett helt galen ut som plockade, petade, provade och valde bland ett tiotal bågar. När jag även frågade om jag kunde få ta hem ett par och prova skruvade de lite lätt på sig och sa:

- Ja, det kan nog vara okej... (Nu var det ju även så att expediten var helt ny så jag kanske grillade honom lite för mycket om vilka trender som gäller, var som passar just mitt ansikte och en massa mer, stackare!)

Jag har även läst andras kommentarer här på bloggen om vilka två som var snyggast men jag har faktiskt inte tagit hänsyn till dem utan gått på känsla.

Nu blir det att åka av!



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0