Honey, I'm home!

Så har yrvädret kommit innanför dörren igen. Skönt! Även om jag älskar att vara borta är det allt bra härligt att få komma hem till sitt till slut. Efter bara några dagar märker jag hur lat jag blir och då blir jag tokig. Hemma finns det i alla fall något som heter DISCIPLIN, till och med vad gäller mat och tilltugg.

Lite bilder från sommarstugan och kusinerna blir det i alla fall!



Grindsbo har funnits i vår släkt och familjs ägor i över 150 år (!). Brevlådan måste vara ungefär lika gammal såsom den ser ut men det är en del av charmen. Förr var det permanent boende med skrädderi och djur men idag används det som sommarboende.
Och det är älskat av oss alla!









Min "lilla" bror har vuxit och blivit riktigt snygg!



"- Nu ska du i!"


  

Eken i kohagen har enligt historierna stått där i över 1000 år och den är idag riktigt medtagen, speciellt efter att den fick utstå två blixtnedslag förra året. Tjejerna Emma och Matilda på bilden bredvid är dock inte lika gamla och medtagna. 











  




Jag spår att Elvira en dag kan bli en riktigt framgångsrik fotomodell.
Kolla bara in bilden!






Den här lilla krabaten hälsade på mitt finger och ville inte alls släppa taget trots en båttur, sol och bad.



Kommentarer
Postat av: emma

hej va kul att du är med & tävlar på min blogg :)

2010-07-13 @ 22:31:47
URL: http://emmahbark.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0