2 dagar till ända

I två dagar har jag nu suttit som jurymedlem i Helsingborgsfestivalens stjärnjakt tillsammans med Albert, VD för Sundspärlan, Linda från Helsingborgs Citysamverkan, Dennis som är showartist för Senza Modello och Pontus som är låtskrivare och producent och som bland annat skrivit Pernilla Wahlgrens hit "Jag vill om du vågar".

Vad jag märker är hur pass många tävlande jag börjar känna igen från andra talangjakter och att flera faktiskt reser omkring och närapå lever på dessa tävlingar. En ganska intressant upptäckt!



Under kvällarna har jag även assisterat Senza Modello i showtältet med allt från vatten till artister till att rigga på scen men nu är dagarna tilländå och jag ser fram emot nya uppdrag.

Give it to me!



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0