Auditions/ Castings i Sverige

Jag har länge funderat och klurat på hur man egentligen ska få reda på auditions inför teaterföreställningar, konserter eller musikaler av olika slag. Många sidor såsom Stagepool kostar ohyggligt stora summor pengar per månad för att få tillgång till både svenska och internationella producenter och kommande produktioner. En summa som många och då speciellt studenter aldrig har råd att betala trots att ens mål i livet är att arbeta med musik, dans, teater eller något annat inom den konstnärliga banan. Det finns många fantastiska talanger i vårt land som väntar på att upptäckas. De måste bara få en chans! Jag är en som vill ha en chans men jag är även en som vill ge andra samma sak. Drömmen som blir sann! Hjälper man varandra får man även framgång.

Därför skapade jag strax innan jul facebookgrupp med namnet Auditions/ Castings i Sverige. Fri att gå med i, fri att hjälpa till i! Hemligheten är att söka på många sidor... OFTA!



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0