Audition Wallmans

Sedan mycket länge har tanken på en karriär hos Wallmans Salonger varit en längtan och ett trånande. Ett jobb där man kan stupa i säng varje kväll med rösten högt upp i halsen. En karriär som artist helt enkelt.

Nu blev det ju inte riktigt så.. men på Wallmans ska jag ändå vara.
Visst kommer jag känna en viss avundsjuka när jag ser artisterna på scenen, det är ju där jag är född (tyvärr inte bokstavligt talat). Men att ändå ha vetskapen om jag finns där ser jag som ett stort steg framåt.

Idag hittade jag följande annons och visst lockar det så det kliar i fingrarna men jag säger STOPP och BELÄGG, en sak i taget lilla Lovisa där.

AUDITION WALLMANS SALONGER


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0