Amazing erbjudande från Malmö Opera

Jag har helt plötsligt blivit lite av ett freak vad gäller kulturlivet. Försöker hänga med i det som sätts upp och regisseras. Vill vara på plats, se, höra allt.

Som pricken över i:et fick jag i jul ett erbjudande från Malmö Opera där jag kunde köpa två biljetter till en föreställning och samtidigt få två biljetter till en extra föreställning. Vilken som helst! Mitt hjärta jublar..

Idag tog jag fram plånboken och valde musikalkomedin Fantasticks i slutet av februari... OCH Rosenkavaljeren i juni månad. En äkta italiensk 1700tals opera med gigantiska klänningar, peruker och rosenfärgade kinder.
Båda föreställningarna till ett pris av 140 kronor. Det kallar jag NICE PRICE! För en studerande är det som himmelriket kommit ner på jorden.

Jag gillar helt enkelt Malmö Opera.



Bild: Skoltjänsten



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0