Kvällen över

Hemkommen från Nöjesnytts galakväll på Tivoli i Helsingborg och mycket nöjd med tillställningen. Ett ungefärligt antal på 400 stycken dök upp för att fira, mingla, träffa nya kontakter och/ eller helt enkelt dricka sig lite berusade. Ett mycket generöst event som både överraskade gästerna och mig. Förutom att alla hade fått tilldelad sig en VIPinbjudan fick de i dörren möjlighet att vinna priser, de fick två gratis drinkbiljetter, välkomstdrink (mousserande vin eller alkoholfritt) och underhållning i form av skickliga Maja Gullstrand och ett liveband senare på kvällen.
Snacka om förmåner för alla hundratals gäster!

För min del blev det av att stå innanför entrén (dock precis vid dörren, Kallt!), le, se trevlig ut, hälsa folk välkomna och ge alla varsin drink till att börja med. Trevligt och socialt! Jag kan lova att mina smilemuskler i ansiktet fått en timmes extra träning utan uppehåll (numera ler jag bara för att jag fastnat i samma min). Folk stannade till och med upp framför mig, tittade fascinerat och en aningen frågande och när jag räckte fram glaset mot dem och berättade att det var en välkomstdrink så skrattade de och sa:

- Jaha, det var därför du såg så trevlig ut!

Alla verkade tämligen nöjda och vissa gäster passade till och med på att smyga sig bakom mig och min kollega för att norpa till sig ett extra glas när deras förra blivit tomt..



Kvällens Eventvärdinna-outfit


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0