Jul, jul!

Så har julen kommit och lämnat härliga spår efter sig. Och den har hittills kantats av både sjukdom, arbete, plugg och ledighet. Allt det som livet erbjuder! Jag har tydligen varit mycket snäll i år eftersom jag fick ALLT (förutom Marilyn Monroe-servisen men nu är det rea så det blir en sväng till Cervera väl nere i Skåne igen) som jag hade skrivit på min önskelista.

Nu har det gått en vecka sedan turnén med Björn Skifs och hela gänget avslutades och helt plötsligt har tiden stannat upp igen och den går numera ganska långsamt. Sju veckor av mitt liv flög iväg och så en dag var det över. Jag måste erkänna att det är med en känsla av både lättnad och vemod som jag lämnar det kapitlet. Och nu sitter jag och försöker smälta allt genom att läsa igenom alla mina anteckningar och gå igenom alla händelser, all information och alla lärdomar som jag har lagrat i huvudet. Och det är inte lätt! Det är extremt svårt!
En sak finns att säga:

Jag vill ha mer och jag vill ha det NU! En mening som påminner mig om Queen's låt I Want it all.

Den bjuder jag på ikväll!

<



Kommentarer
Postat av: Titti

Det var fint med snöflingor i bloggen :D

2010-12-28 @ 12:51:53

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0