Det här med mål!

Ja, som rubriken anger har jag tagit mig en funderare om mål. Hösten och vinterns design på bloggen blev ett sätt att visualisera målen, jag har faktiskt samma bild som skrivbordsbakgrund, och jag måste säga att det fungerar.

Kärleken spirar, outfiten är nästan komplett (och blir säkerligen helt klar denna vecka!), Spamalot-besök sker efter nyår och företaget hankar sig framåt i lagom takt. Det trillar in lite uppdrag då och då, antingen som inhyrd artist eller som producent. Kul! Examen närmar sig med stormsteg och jag ser riktigt ljust på mina framtida jobbuppdrag, oavsett om det handlar om anställning eller som konsult.

Så var det då med de här två ringarna som många har kommenterat. Det skulle ju kunna ske när som helst men det skulle även kunna dröja och jag ser ingen riktig brådska med det.
Resten brukar faktiskt falla på plats.

Det är som ett pussel!
Några bitar i taget tills hela pusslet är lagt!




Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0