Wallmans Golden Hits

Gårdagens möte på Wallmans Golden Hits i Helsingborg var över mina förväntningar. Jag hade aldrig trott mig möta sådana härliga människor med riktig familjekänsla på jobbet. Jag LÄNGTAR till vårens LIA praktik. Visst tror jag på en hel del sena dagar eftersom mitt schema är 16- 04, onsdag- lördag men samtidigt vet jag att jag har att lära mig grymt mycket under mina fem veckor där.

Framöver blir det besök på Wallmans en kväll för två för att få avnjuta tre rätters middag och ta del av showen. Och som Restaurangchefen Lotta sa:
- Det är bäst att du ser showen innan. Så hör av dig vilket datum som passar så fixar jag resten.

Ett helschysst gäng med andra ord och inte mycket äldre än mig själv. Härliga tider!

Enda problemet är den trasiga bilen på uppfarten.
Ny bil? Lånad bil? Det finns all anledning att börja fundera på det nu fram till mars månad.

 

Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0