Ödmjuk och sympatisk mentor

Följande mejl mottog jag av min nyblivna mentor Håkan Sterner inte långt efter jag själv skrivit till honom.

Hej Lovisa,
 
Vad glad jag blev av ditt mail!

Tack för dina värmande ord och för din fantastiska berättarförmåga om dina drömmar och vad du gjort hitintills.

Jag imponeras över din lust och ditt driv. Egenskaper som är mycket värdefulla, speciellt i vår bransch.
Dina erfarenheter så här långt visar på en tydlig inriktning och en vilja att lära, utveckla och leverera.
Ser med glädje fram mot ett samarbete där vi utbyter erfarenheter, tankar och vägbeskrivningar för din framtid. Detta med mail passar mig utmärkt men självklart kan det finnas skäl att vi möts för att reda ut tankar, dela nätverk och kontakter. 

Håkan verkar verkligen vara sympatisk och en man som brinner för sitt arbete. Att han också vill mötas och dela nätverk och kontakter visar också att han inte bara vill ge utan också ta. Passar mig utmärkt.

Jag gillar människor som står med båda fötterna på marken och är ödmjuka trots att man kommit långt i sin karriär. 

Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0